loading...
فنوج
علی بازدید : 31 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

 

زاهدان- ایرنا- به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طرح نان بخر، کتاب بخوان در شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان اجرا شد.

 

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیکشهر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این طرح که با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی اجرا شده است 170 جلد کتاب به همراه یک قفسه به نانوایی نان سنگک بهشت اهداء شد.

فریبا بلیده افزود: براساس هماهنگی های صورت گرفته با مسوول نانوایی مقرر شد در ساعات پخت نان، قفسه کتابها در بیرون و پس از اتمام ساعت پخت در داخل نانوایی نگهداری شود.

فنوج

علی بازدید : 32 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (1)

زاهدان- ایرنا- فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 313 میلیارد و 642 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 برنامه پنجم توسعه به این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

 

به گزارش ایرنا صاحب گل صالحی روز سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان نیکشهر اظهار داشت: 101 میلیارد و 951 میلیون ریال از مجموع این اعتبارات از محل منابع استانی و دو درصد نفت و گاز و 211 میلیارد و 692 میلیون ریال از محل ماده 180 برنامه پنجم توسعه تامین می شود.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در 16 فصل، 50 برنامه و برای اجرای 168 پروژه شهرستان نیکشهر توزیع شده است که بیشترین سهم مربوط به فصل حمل و نقل با اعتبار 23 میلیارد و 272 میلیون ریال است.

 

علی بازدید : 30 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (1)
افتتاح نمایندگی اداره بهزیستی در فنوج

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان از افتتاح نمایندگی اداره بهزیستی در فنوج خبر داد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از فنوج، محمدرضا سراوانی ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایندگی بهزیستی در فنوج اظهار کرد: با افتتاح این نمایندگی، دیگر مددجویان این منطقه فاصله 200 کیلومتری را تا نیکشهر طی نخواهند کرد و تمامی خدمات در این نمایندگی به آنها ارائه خواهد شد.

علی بازدید : 39 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

گروه استان ها- خبرگزاری مهر: گیاهان بر کتیبه های نقش رستم روییدند، برخورد قطارمسافربری تهران – مشهد به یک قطار باری، بازدید مشاور اوباما از دانشگاه ادیان و مذاهب قم و جدال پدیده های جوی در آسمان لرستان از مهمترین اخبار استانهای مهر طی این هفته بود.

گیاهان بر کتیبه های نقش رستم روییدند/ تخریب خاموش بنا

گیاهان مختلفی بر روی سازه ها و کتیبه های محوطه تاریخی نقش رستم در حال رویش هستند که این رویش ها باعث تخریب خاموش و مداوم بنا می شود.

محوطه تاریخی نقش رستم در فاصلهٔ 6 کیلومتری از تخت جمشید قرار دارد.

علی بازدید : 47 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نیز با استقبال شاعران و ادیبان خطه مکران، جشنواره شعر و ادب مکران در شهرستان کنارک آغاز شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، امروز با حضور حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام موسی زارعی امام جمعه کنارک، و دیگر مسئولان و شهروندان، جشنواره شعر و ادب حوزه مکران در این شهرستان آغاز شد.

در این جشنواره، 70 نفر از شاعران و ادیبان بلوچ‌زبان از شهرستان‌های جنوبی استان از قبیل سراوان، ایرانشهر، نیک‌شهر، چابهار، سرباز و فنوج در سالن آمفی‌تئاتر اداره ارشاد شهرستان کنارک حضور یافته‌اند.

این جشنواره به همت و همکاری شهرداری و شورای شهر شهرستان کنارک در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنارک اظهار کرد: این جشنواره هر چند ماه یک بار در حوزه شهرستان‌های جنوبی مکران بلوچستان برگزار می‌شود.

علی بازدید : 18 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بارانداز اقتصادی در نیکشهر اقتصاد آن را متحول می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، اربابی افزود: ایجاد بارانداز اقتصادی در شهرک صنعتی شهرستان نیکشهر از اقدامات ضروری مورد نیاز جنوب سیستان و بلوچستان است.

علی بازدید : 28 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)
در ادامه انتصاب و به کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی یک بانوی دیگر در سیستان و بلوچستان به‌عنوان مدیر گمرگ استان معرفی شد.
آفتاب : آفتاب: طاهره هامون نورد صبح یکشنبه طی مراسمی در تالار اجتماعات موزه جنوب شرق در زاهدان با حضور مشاور عالی رئیس گمرک ایران به عنوان ناظر گمرک جدید سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب شد.

از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون بیش از 5 بانوی سیستانی و بلوچ در پست‌های فرمانداری، معاون استاندار، شهردار و مدیریت مراکز بهداشتی به کار گیری شده است.

در این انتصابات سامیه بلوچ زهی به عنوان نخستین بانوی بلوچ و اهل سنت به عنوان شهردار شهرستان راسک در جنوب سیستان و بلوچستان و زهرا اربابی یکی از بانوان سیستانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شدند.
علی بازدید : 16 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

در ادامه انتصاب و به کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی یک بانوی دیگر در سیستان و بلوچستان به‌عنوان مدیر گمرگ استان معرفی شد.
طاهره هامون نورد صبح یکشنبه طی مراسمی در تالار اجتماعات موزه جنوب شرق در زاهدان با حضور مشاور عالی رئیس گمرک ایران به عنوان ناظر گمرک جدید سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب شد.

علی بازدید : 40 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

انواع شعر های زیبا و متنوع  مخصوص شما دوست دارن شعر و ادب

 

فقط کافیه با یک لینک بروی  تصویر زیر میتوانید شعر های مورد علاقه تون رو بخونید و لذت ببرید

 

شبکه اجتماعی فنوج

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 607
  • بازدید کلی : 6,428